09 May 2007

Cum aleg jucariile pentru copil?




Am gasit un site foarte interesant despre cum sa alegi jucariile pentru copilul tau. Este un ghid ce cuprinde toate tipurile de jucarii, carti si muzica ce ajuta copilul sa isi dezvolte creativitatea, sa aiba increderea in el, il incurajeaza sa spuna primele cuvinte, sa fie mai sociabil si multe alte lucruri.
Este un ghid extraordinar!

Am citit spre exemplu ce jucarii sunt potrivite pentru a dezvolta copilului increderea, siguranta in el.
Bineinteles, parintii au cel mai important rol in dezvoltarea increderii copilului dar, la fel de mult, copilul poate invata sa aiba incredere in el si sa fie mandru de el atunci cand construieste ceva sau face ceva nou. Ar trebui mereu sa ii incurajam si sa ii lasam sa exploreze cat pot de mult.
O jucarie fantastica pentru a-si dezvolta acest simt este si jucaria de la VTech “Sort and Soar Rocket”(pentru copii de la 9 luni la 2 ani). Are 5 forme de culori diferite ce se pun intr-o forma de racheta, imediat ce copilul a pus toate piesele, este recompensat cu o "lansare" a rachetei si toate piesele cad. Copilul invata despre sunete, culori si forme. Initial va vedea cum te joci tu cu formele apoi treptat va invata si el sa faca rachetagata de lansare :). Sentimentul ca a reusit sa lanseze racheta va fi nemaipomenit pentru copil.

Invata ce jucarii sa cumperi copilului tau vizitand: The Nursery Toys Guide
Sort and Soar Rocket

1 comment:

Maria Marga said...

Eu am inceput sa ii cumpar Jucariile robofish baietelului meu inca de la varsta de 3 ani, a fost atat de incantat incat acum am achizitionar un acvariu cu pesti naturali si ii revine lui Robert responsabilitatea sa ii hraneasca si sa se joace cu ei. Conteaza ce fel de jucarii are copilul in primii ani din viata. Eu merg in Unirii la Nicoro. Au si pentru comenzi online un magazin online cu jucarii pe http://www.nicoro.ro