30 May 2008

Mic truc pentru a-i face pe cei mici sa pape tot

De la un timp cea mica a inceput sa faca scandal la masa si sa refuze mancarea, lucru care m-a cam pus pe ganduri. Trebuia sa imi vina rapid o idee pentru a o face sa termine tot fara sa o fortez.

Solutia mi-a venit imediat, este foarte simpla si inca ma uimeste ca a prins atat de bine. Poti sa incerci si tu acest joc cu cel mic la masa.

El se cheama "Ce mananca ursul?".
Cand pun aceasta intrebare toate mofturile celei mici dispar ca prin minune, imi zambeste larg, eu ii dau o lingurita de papa si ea imi raspunde cu satisfactie:
- Pepe!
- Da puiule, peste! Dar vulpea ce papa?
- Ghinile!
- Si gainile?
- mmm?
- Rame papa!...

Si continui asa cu iepurasul, elefantul , girafa, ... pana termina tot din farfurie.
De fiecare data incepem la fel, si este atat de fascinata si de curioasa incat uita de mofturi.
Dupa cateva zile a invatat ce mananca fiecare animal si abia asteapta sa o intreb ca sa imi raspunda.

Daca pui in aplicare acest joc sa nu uiti de micul secret: sa fie variat si sa cuprinda una doua intrebari capcana pentru a fi mereu captivant si amuzant:
"Ooo, dar pinguinul? Ce papa pinguinul?" ...
"Hai ca iti spun eu..."

No comments: